Outsorcing IT

Idea outsourcingu wywodzi się z potrzeby maksymalizacji wydajności i jakości procesów zachodzących w organizacji przy jednoczesnej minimalizacji ich kosztów.
Outsourcing polega na przekazaniu obowiązków, zadań, projektów i procesów do realizacji zewnętrznemu partnerowi.

Outsourcing polega na przekazaniu obowiązków, zadań, projektów i procesów do realizacji zewnętrznemu partnerowi. Już w 1923 r. Henry Ford stwierdził, że: „Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.”

Najczęściej w tej formie realizuje się procesy związane z obszarami administracji, jak księgowość, HR czy IT. Decyzja o wyniesieniu procesów „na zewnątrz” nie jest decyzją łatwą i nie powinna być decyzją pochopną. Nie jest to również najlepszy scenariusz dla wszystkich przedsiębiorstw. Jednak dla większości oznaczać będzie elastyczność w działaniu, większą dynamikę, mniejsze koszty i spokój – spokój kadry zarządzającej odnośnie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania podstawowych procesów w ich organizacji.

Omnitec specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług outsourcingu w zakresie zarządzania, utrzymania i rozwoju infrastruktury IT.

Firmy korzystające z naszych usług mają zapewniony stały dostęp do wykwalifikowanych specjalistów, posiadających rozległą widzę i doświadczenie z różnorodnych obszarów IT.  W zależności od potrzeb naszych Klientów elastycznie i skutecznie zarządzamy ich zaangażowaniem i aktywnością w projektach.

Korzystając z naszych usług zapewniasz swojej organizacji:

  • Obniżenie kosztów związanych z zarzadzaniem i utrzymaniem infrastruktury IT;
  • Maksymalizację efektywności wykorzystania czasu pracy inżynierów IT;
  • Zapewnienie stabilności zasobów ludzkich – uniezależnienie od kwestii urlopowych, rotacji pracowników, zmian w zespole;
  • Zwiększenie dostępności usług – umowa SLA;
  • Zwiększenie bezpieczeństwa środowiska;
  • Nieograniczony dostęp do obszernej wiedzy i doświadczenia specjalistów, techników i inżynierów IT;

 

Co zapewniamy:

  • Nadzór nad sprawnym, bezawaryjnym i wydajnym funkcjonowaniem systemu informatycznego,
  • Usuwanie problemów związanych z bieżącym użytkowaniem sprzętu komputerowego,
  • Wykonanie standaryzacji oprogramowania  w przedsiębiorstwie,
  • Wdrożenie i nadzór nad polityką bezpieczeństwa przedsiębiorstwa oraz profilaktykę antywirusową,
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników końcowych,
  • Doradztwo w zakresie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • Dostawę i instalację materiałów eksploatacyjnych,
  • Wykonanie czynności związanych z realizacją gwarancji i rękojmi na urządzenia i podzespoły,
  • Wykonanie comiesięcznego raportu z funkcjonowania systemów informatycznych oddanych w zarządzanie,
  • Aktualizację dokumentacji.

 

Partnerzy

01 02 03 04 05